user_mobilelogo

VENYTTELYOHJEITA KÄSIVARSIIN

Voit tehdä venytyksen joko seisten tai istuen jalat hieman haara-asennossa. Nosta molemmat kädet ylös kuvan mukaisesti, mutta kuitenkin niin, että venytät toista kättä hieman enemmän kuin toista. Nuoli näyttää venytyksen suunnan. Venytä molempia käsiä kaksi kertaa viiden sekunnin ajan.

Voit tehdä venytyksen joko seisten tai istuen. Aseta kätesi kuvan osoittamalla tavalla. Pidä kyynärpäätäsi toisella kädellä ja paina hiljalleen sitä kohti niskaa. Nuoli näyttää venytyksen suunnan. Venytä 15 sekuntia per käsi.


Voit tehdä venytyksen joko seisten tai istuen. Aseta kätesi kuvan osoittamalla tavalla. Venytä hartiaa avustaen toisella kädelläsi. Nuoli näyttää venytyksen suunnan. Venytä 15 sekuntia per käsi.

Aseta kätesi limittäin kuvan osoittamalla tavalla. Kämmenpohjat osoittaa eteenpäin venytyksessä. Nuoli näyttää venytyksen suunnan. Venytä 15 sekunnin ajan.


   

Aseta kätesi limittäin kuvan osoittamalla tavalla. Vedä molempia käsiä poispäin toisistaan. Nuoli näyttää venytyksen suunnan. Venytä 10 sekunnin ajan. Vaihda käsien paikat ja toista venytys.

Aseta sormesi limittäin selkäsi taakse kuvan osoittamalla tavalla. Vedä molempia kyynärpäitä sisäänpäin rauhallisesti. Nosta niitä ylöspäin, kunnes tunnet venytyksen rinnassa, hartioissa ja käsivarsissa. Pidä rinta eteentyöntyneenä. Nuoli näyttää venytyksen suunnan. Venytä 15 sekunnin ajan.

 


ALASELKÄ | KAULA & NISKA | YLÄSELKÄ | RINTA | REIDET | POHKEET | KÄSIVARRET